Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products the case of Greece
Main Authors: | Καριότογλου Μαρία (Author), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | English Greek |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Similar Items
-
ScottishHousePrices.com an e- marketing application
by: Πίττικας Νώντας
Published: (2004) -
Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
by: Ρέστας Νικόλαος, et al.
Published: (2010) -
Marketing a behavioural analysis
by: Chisnall Peter M.
Published: (1985) -
The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al.
Published: (2005) -
Retail marketing
by: Omar Ogenyi
Published: (1999)