Skip to content
VuFind
    • English
    • Ελληνικά
Advanced
  • Trends and attitudes of young...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products the case of Greece Οι τάσεις και η συμπεριφορά των νεαρών Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το ''e-marketing'' των τουριστικών προϊόντων

Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products the case of Greece

Bibliographic Details
Main Authors: Καριότογλου Μαρία (Author), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author)
Corporate Author: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Format: Book
Language:English
Greek
Published: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Series:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Similar Items

  • ScottishHousePrices.com an e- marketing application
    by: Πίττικας Νώντας
    Published: (2004)
  • Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
    by: Ρέστας Νικόλαος, et al.
    Published: (2010)
  • Marketing a behavioural analysis
    by: Chisnall Peter M.
    Published: (1985)
  • The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
    by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al.
    Published: (2005)
  • Retail marketing
    by: Omar Ogenyi
    Published: (1999)

Search Options
  • Search History
  • Advanced Search
Find More
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
Need Help?
  • Search Tips