Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products the case of Greece

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Καριότογλου Μαρία (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες