Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation
Main Author: | Αλιφέρης Σπυρίδων Γ. (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | English Greek |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Similar Items
Similar Items
-
Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
by: Γαβαλάς Εμμανουήλ
Published: (2006) -
The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets Η επιλογή του καταναλωτή και τα προνόμια των καρτών πιστότητας μια έρευνα καταναλωτών για τα ελληνικά super markets
by: Μπαμπαλιάρης Γιώργος Δ., et al.
Published: (2006) -
Once a customer, always a customer how to deliver customer service that creates customers for life
by: Daffy Chris
Published: (2001) -
Auditing your customer service The foundation for success
by: Leppard John, et al.
Published: (1994) -
Measuring passengers' satisfaction level from public means of transport Μετρώντας την ικανοποίηση των επιβατών από τα δημόσια μέσα μεταφοράς
by: Βλάχου Ν., et al.
Published: (2005)