Η επίδραση του μίγματος μάρκετινγκ στη συμπεριφορά των καταναλωτών στα καλλυντικά προϊόντα
Main Author: | Βεντούρη, Μαρία |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2018
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4523 |
Similar Items
-
Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
by: Βαβόλας, Παύλος
Published: (2017) -
Ανάλυση και τμηματοποίηση της συμπεριφοράς καταναλωτών με εφαρμογή της μεθόδου WAP : μελέτη περίπτωσης
by: Μουρτζίνου, Παναγιώτα
Published: (2018) -
Η στάση των Ελλήνων καταναλωτών έναντι των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και των σούπερ μάρκετ
by: Καραλάγας, Γεώργιος
Published: (2014) -
Η συμπεριφορά των καταναλωτών ως προς την αγορά του βιολογικού ελαιόλαδου κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης
by: Γιαννακόδημος, Δημήτριος, et al.
Published: (2016) -
Αρνητικές συμπεριφορές των καταναλωτών προς μια μάρκα
by: Γεωργίου, Μαριάννα-Ευτυχία
Published: (2018)