Η επίδραση της ποιότητας του e-service στην εμπειρία του καταναλωτή στο διαδίκτυο
Main Author: | Τσανάι, Ραντρίτ |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4010 |
Similar Items
-
Μάρκετινγκ στο διαδίκτυο Μεθοδολογία και πρακτική
by: Ζέρβα Μαγδαληνή-Βιολέττα
Published: (2000) -
Ηλεκτρονικό εμπόριο: Η επίδραση των ΤΠΕ στην ανάπτυξη του e- Marketing στην Ελλάδα. Μελέτη περίπτωσης ένδυση-υπόδηση
by: Γαβαλά, Μαρία
Published: (2014) -
Ανάπτυξη υπηρεσιών e-commerce στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης για το συνεδριακό κέντρο του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ
by: Διονυσόπουλος, Γεώργιος
Published: (2017) -
Το παραδοσιακό παντοπωλείο στο διαδίκτυο: μια μελέτη περίπτωσης στην ελληνική πραγματικότητα
by: Πλεξουσάκης, Φώτης
Published: (2016) -
Η εμπειρία του χρήστη & ηλεκτρονικό εμπόριο - η εικονική πραγματικότητα και η επαυξημένη πραγματικότητα στις εφαρμογές ηλεκτρονικού εμπορίου
by: Δρουβιώτη, Νικολέτα, et al.
Published: (2017)