Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
Main Author: | Νίνας, Αινείας |
---|---|
Format: | Postgraduate Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3466 |
Similar Items
-
Η γλώσσα του σώματος στις πωλήσεις και τις ανθρώπινες σχέσεις
by: Κώνστας, Χρήστος - Ιωάννης
Published: (2014) -
Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
by: Βαβόλας, Παύλος
Published: (2017) -
Experiential atmospherics σε καταστήματα ένδυσης στην Ελλάδα
by: Ματθαιάκη, Γεωργία
Published: (2018) -
Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
by: Χατζηαλέξης, Γεώργιος
Published: (2019) -
Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
by: Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία
Published: (2016)