Η επιρροή του μάρκετινγκ σκοπού, στις στάσεις και στις αντιλήψεις των καταναλωτών
Κύριος συγγραφέας: | Νίνας, Αινείας |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2017
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3466 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η γλώσσα του σώματος στις πωλήσεις και τις ανθρώπινες σχέσεις
ανά: Κώνστας, Χρήστος - Ιωάννης
Έκδοση: (2014) -
Η επίδραση της αισθητικής του χώρου (Servicescapes) στην συμπεριφορά των καταναλωτών στις αίθουσες των Super Market
ανά: Βαβόλας, Παύλος
Έκδοση: (2017) -
Experiential atmospherics σε καταστήματα ένδυσης στην Ελλάδα
ανά: Ματθαιάκη, Γεωργία
Έκδοση: (2018) -
Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης τεχνικής προώθησης προϊόντων σε συνεργεία αυτοκινήτων. Εφαρμογή στην περίπτωση ορυκτελαίων
ανά: Χατζηαλέξης, Γεώργιος
Έκδοση: (2019) -
Η αξία του πράσινου μάρκετινγκ στη σημερινή αγορά και η επιρροή των καταναλωτών
ανά: Λορεντζάτου, Ναταλία-Μαρία
Έκδοση: (2016)