Μάρκετινγκ και τεχνικές προώθησης: η περίπτωση του Ομίλου Donuts NANOU
Main Authors: | Γιακουμής, Ιωάννης, Μήττας, Θεόδωρος |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2016
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3038 |
Similar Items
-
Ανάλυση χρηματοοικονομικών δεικτών του Ομίλου των Ελληνικών Πετρελαίων για τα έτη 2014, 2015, 2016
by: Αθαναηλίδης, Δημήτριος
Published: (2018) -
Χρηματοοικονομική ανάλυση του ομίλου "Μυτιληναίος Α.Ε."
by: Κοπαλιός, Ανδρέας
Published: (2019) -
Ανάλυση χρηματοοικονομικών καταστάσεων ομίλου Μυτιληναίος Α.Ε.
by: Ilia, Enisel
Published: (2018) -
Αθλητικό μάρκετινγκ και χρηματοοικονομική ανάλυση ΠΑΕ Παναθηναϊκός για τα έτη 2010-2011-2012
by: Σταύρακας, Αναστάσιος, et al.
Published: (2013) -
Οι ενδοομιλικές συναλλαγές στον κλάδο της υγείας: η περίπτωση του Ομίλου ΥΓΕΙΑ
by: Γεωργικοπούλου, Αθανασία
Published: (2017)