Η σχέση της ικανοποίησης του πελάτη και των χρηματοοικονομικών - επιχειρηματικών αποτελεσμάτων: Η περίπτωση του κλάδου των τραπεζών
Main Authors: | Δεληγιάννης, Κωνσταντίνος, Σταματιάδης, Νικόλαος |
---|---|
Format: | Bachelor Thesis |
Language: | Greek |
Published: |
ΤΕΙ Πειραιά
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/2587 |
Similar Items
Τήρηση λογαριασμών πελατών main-courante ξενοδοχειών
by: Καπίκη-Πιβεροπούλου Τάνια
Published: (2004)
by: Καπίκη-Πιβεροπούλου Τάνια
Published: (2004)
Similar Items
-
Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη το σύστημα MUSA
by: Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968-, et al.
Published: (2005) -
Μέτρηση ικανοποίησης πελατών, καταστημάτων λιανικής. Η περίπτωση των αθλητικών ειδών
by: Πάρνος, Νικόλαος
Published: (2014) -
Η μελέτη της ικανοποίησης των millennials από οδοντιατρικές υπηρεσίες με χρήση πολυκριτήριας ανάλυσης
by: Βλασταράκος, Σωτήριος
Published: (2017) -
Διερεύνηση της ικανοποίησης των φοιτητών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες των υποστηρικτικών τμημάτων – Η περίπτωση του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Α.Ε.Ι. ΠΕΙΡΑΙΑ Τ.Τ.
by: Ανδρεάκου, Αντωνία
Published: (2018) -
Ποιότητα υπηρεσιών υγείας μέσω της ικανοποίησης των ασθενών: η περίπτωση των εσωτερικών και εξωτερικών ασθενών του Περιφερειακού Γενικού Αντικαρκινικού Ογκολογικού Νοσοκομείου – Ο Άγιος Σάββας
by: Λιανού, Μάρθα
Published: (2018)