Intelligent support systems for marketing decisions
Main Authors: | Ματσατσίνης Νικόλαος Φ. (Author), Σίσκος Γιάννης (Author) |
---|---|
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Kluwer Academic
|
Series: | aInternational Series in Operations Research & Management Science |
Similar Items
-
Evaluating the evaluators throught a multi-criteria approach Αξιολογώντας τους αξιολογητές μέσω πολυκριτηριακής προσέγγισης
by: Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ., et al.
Published: (2005) -
Decision support systems an organizational perspective
by: Keen Peter G. W., et al.
Published: (1978) -
Η αξιολόγηση των υπηρεσιών υγείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση μια πολυκριτηριακή προσέγγιση The evaluation of health systems in the European Union a multicriteria approach
by: Γιαννακόπουλος Διονύσης, et al.
Published: (2009) -
Supporting the management of measurement network with an expert system the NeMO system Υποστήριξη της διαχείρισης δικτύου μετρητών με σύστημα εμπειρογνωμόνων το σύστημα NeMO
by: Σπυριδάκος Αθανάσιος Γ.
Published: (2005) -
Understanding decision support systems and expert systems
by: Mallach Efrem G.
Published: (1994)