Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη το σύστημα MUSA
Main Authors: | Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968- (Author), Σίσκος Γιάννης (Author) |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών
|
Edition: | 2η έκδ. |
Similar Items
-
Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights the case of Aegean airlines company Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean
by: Τσιώρα Ευαγγελία, et al.
Published: (2010) -
Customer connections New strategies for growth
by: Wayland Robert E. 1946-, et al.
Published: (1997) -
Once a customer, always a customer how to deliver customer service that creates customers for life
by: Daffy Chris
Published: (2001) -
Measuring passengers' satisfaction level from public means of transport Μετρώντας την ικανοποίηση των επιβατών από τα δημόσια μέσα μεταφοράς
by: Βλάχου Ν., et al.
Published: (2005) -
Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
by: Γαβαλάς Εμμανουήλ
Published: (2006)