Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη το σύστημα MUSA
Κύριοι συγγραφείς: | Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968- (Συγγραφέας), Σίσκος Γιάννης (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών
|
Έκδοση: | 2η έκδ. |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights the case of Aegean airlines company Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean
ανά: Τσιώρα Ευαγγελία, κ.ά.
Έκδοση: (2010) -
Customer connections New strategies for growth
ανά: Wayland Robert E. 1946-, κ.ά.
Έκδοση: (1997) -
Once a customer, always a customer how to deliver customer service that creates customers for life
ανά: Daffy Chris
Έκδοση: (2001) -
Measuring passengers' satisfaction level from public means of transport Μετρώντας την ικανοποίηση των επιβατών από τα δημόσια μέσα μεταφοράς
ανά: Βλάχου Ν., κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
ανά: Γαβαλάς Εμμανουήλ
Έκδοση: (2006)