APA (7th ed.) Citation

Γρηγορούδης Ευάγγελος & Σίσκος Γιάννης. (2005). Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη: το σύστημα MUSA (2η έκδ.). Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.

Chicago Style (17th ed.) Citation

Γρηγορούδης Ευάγγελος and Σίσκος Γιάννης. Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη: το σύστημα MUSA. 2η έκδ. Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 2005.

MLA (8th ed.) Citation

Γρηγορούδης Ευάγγελος and Σίσκος Γιάννης. Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη: το σύστημα MUSA. 2η έκδ. Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 2005.

Warning: These citations may not always be 100% accurate.