Γρηγορούδης Ευάγγελος & Σίσκος Γιάννης. (2005). Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη: το σύστημα MUSA (2η έκδ.). Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.
Chicago Style (17th ed.) CitationΓρηγορούδης Ευάγγελος and Σίσκος Γιάννης. Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη: το σύστημα MUSA. 2η έκδ. Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 2005.
MLA (8th ed.) CitationΓρηγορούδης Ευάγγελος and Σίσκος Γιάννης. Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη: το σύστημα MUSA. 2η έκδ. Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 2005.
Warning: These citations may not always be 100% accurate.