Γρηγορούδης Ευάγγελος & Σίσκος Γιάννης. (2005). Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη: το σύστημα MUSA (2η έκδ.). Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Γρηγορούδης Ευάγγελος και Σίσκος Γιάννης. Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη: το σύστημα MUSA. 2η έκδ. Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 2005.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Γρηγορούδης Ευάγγελος και Σίσκος Γιάννης. Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη: το σύστημα MUSA. 2η έκδ. Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 2005.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.