eλεκτρονικό επιχειρείν & μάρκετινγκ καινοτόμα μοντέλα σε ψηφιακό περιβάλλον
Main Authors: | Βλαχοπούλου Μάρω (Author), Δημητριάδης Σέργιος (Author) |
---|---|
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Rosili
|
Series: | Rosili |
Similar Items
-
Μάρκετινγκ περιλαμβάνει και digital μάρκετινγκ η ελληνική πρακτική προσέγγιση
by: Τζωρτζάκης Κώστας Μ., et al.
Published: (2020) -
e-Επιχειρείν πλήρης οδηγός ανάλυσης τεχνικών και εμπορικών θεμάτων
by: Elsenpeter Robert C. 1970-, et al.
Published: (2001) -
Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
by: Ρέστας Νικόλαος, et al.
Published: (2010) -
Ψηφιακό μάρκετινγκ από τη θεωρία στην πράξη
by: Βλαχοπούλου Μάρω
Published: (2020) -
E-Marketing Διαδικτυακό μάρκετινγκ
by: Βλαχοπούλου Μάρω
Published: (2003)