Factors affecting the consumers in buying a new car during the period of economic crisis

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Καβαλάρης Αρτέμιος (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000nam a22000001 4500
001 1/14050
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015155 
100 |a 20121101d2010 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a Factors affecting the consumers in buying a new car during the period of economic crisis  |d Παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου την περίοδο της οικονομικής κρίσης  |f Kavalaris Artemios, Irene Samanta 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2010 
215 |a 24 p.  |c fig., tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Includes abstract in greek 
320 |a Bibliography: p.21 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου την περίοδο της οικονομικής κρίσης 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Οικονομικές κρίσεις 
606 0 |a Αυτοκίνητα  |x Βιομηχανία και εμπόριο 
606 0 |a Καταναλωτές 
606 0 |a Καταναλωτική συμπεριφορά 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Καβαλάρης  |b Αρτέμιος  |4 070 
701 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20121101  |h 658.8 ΕΠΙ 6/10  |p 000031218  |q 000031218  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032978 
960 |a ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236439662592
author Καβαλάρης Αρτέμιος
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Καβαλάρης Αρτέμιος
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
author_sort Καβαλάρης Αρτέμιος
author_variant κ α κα
σ ρ ε σρε
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02153nam a22003611 4500","fields":[{"001":"1/14050"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015155"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20121101d2010 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Factors affecting the consumers in buying a new car during the period of economic crisis"},{"d":"\u03a0\u03b1\u03c1\u03ac\u03b3\u03bf\u03bd\u03c4\u03b5\u03c2 \u03c0\u03bf\u03c5 \u03b5\u03c0\u03b7\u03c1\u03b5\u03ac\u03b6\u03bf\u03c5\u03bd \u03c4\u03bf\u03c5\u03c2 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ad\u03c2 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03b1\u03b3\u03bf\u03c1\u03ac \u03ba\u03b1\u03b9\u03bd\u03bf\u03cd\u03c1\u03b3\u03b9\u03bf\u03c5 \u03b1\u03c5\u03c4\u03bf\u03ba\u03b9\u03bd\u03ae\u03c4\u03bf\u03c5 \u03c4\u03b7\u03bd \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03bf\u03b4\u03bf \u03c4\u03b7\u03c2 \u03bf\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03ba\u03c1\u03af\u03c3\u03b7\u03c2"},{"f":"Kavalaris Artemios, Irene Samanta"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2010"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"24 p."},{"c":"fig., tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"Includes abstract in greek"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.21"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b1\u03c1\u03ac\u03b3\u03bf\u03bd\u03c4\u03b5\u03c2 \u03c0\u03bf\u03c5 \u03b5\u03c0\u03b7\u03c1\u03b5\u03ac\u03b6\u03bf\u03c5\u03bd \u03c4\u03bf\u03c5\u03c2 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ad\u03c2 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03b1\u03b3\u03bf\u03c1\u03ac \u03ba\u03b1\u03b9\u03bd\u03bf\u03cd\u03c1\u03b3\u03b9\u03bf\u03c5 \u03b1\u03c5\u03c4\u03bf\u03ba\u03b9\u03bd\u03ae\u03c4\u03bf\u03c5 \u03c4\u03b7\u03bd \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03bf\u03b4\u03bf \u03c4\u03b7\u03c2 \u03bf\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03ba\u03c1\u03af\u03c3\u03b7\u03c2"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03ba\u03c1\u03af\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03c5\u03c4\u03bf\u03ba\u03af\u03bd\u03b7\u03c4\u03b1"},{"x":"\u0392\u03b9\u03bf\u03bc\u03b7\u03c7\u03b1\u03bd\u03af\u03b1 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b5\u03bc\u03c0\u03cc\u03c1\u03b9\u03bf"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ad\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b1\u03b2\u03b1\u03bb\u03ac\u03c1\u03b7\u03c2"},{"b":"\u0391\u03c1\u03c4\u03ad\u03bc\u03b9\u03bf\u03c2"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20121101"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 6/10"},{"p":"000031218"},{"q":"000031218"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032978"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039d\u039f\u0395\u039c\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/14050
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 24 p. fig., tabl. 24 cm.
publishDate 2010
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20121101d2010 y0grey010503 ba
eng gre
Factors affecting the consumers in buying a new car during the period of economic crisis Παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου την περίοδο της οικονομικής κρίσης Kavalaris Artemios, Irene Samanta
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2010
24 p. fig., tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Includes abstract in greek
Bibliography: p.21
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου την περίοδο της οικονομικής κρίσης
Μάρκετινγκ
Οικονομικές κρίσεις
Αυτοκίνητα Βιομηχανία και εμπόριο
Καταναλωτές
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Καβαλάρης Αρτέμιος 070
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20121101 658.8 ΕΠΙ 6/10 000031218 000031218 BK 23 1
spellingShingle Καβαλάρης Αρτέμιος
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Factors affecting the consumers in buying a new car during the period of economic crisis Παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου την περίοδο της οικονομικής κρίσης
Μάρκετινγκ
Οικονομικές κρίσεις
Αυτοκίνητα Βιομηχανία και εμπόριο
Καταναλωτές
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Factors affecting the consumers in buying a new car during the period of economic crisis Παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου την περίοδο της οικονομικής κρίσης
title_alt Παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου την περίοδο της οικονομικής κρίσης
title_auth Factors affecting the consumers in buying a new car during the period of economic crisis Παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου την περίοδο της οικονομικής κρίσης
title_full Factors affecting the consumers in buying a new car during the period of economic crisis Παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου την περίοδο της οικονομικής κρίσης Kavalaris Artemios, Irene Samanta
title_fullStr Factors affecting the consumers in buying a new car during the period of economic crisis Παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου την περίοδο της οικονομικής κρίσης Kavalaris Artemios, Irene Samanta
title_full_unstemmed Factors affecting the consumers in buying a new car during the period of economic crisis Παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου την περίοδο της οικονομικής κρίσης Kavalaris Artemios, Irene Samanta
title_short Factors affecting the consumers in buying a new car during the period of economic crisis
topic Μάρκετινγκ
Οικονομικές κρίσεις
Αυτοκίνητα Βιομηχανία και εμπόριο
Καταναλωτές
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Οικονομικές κρίσεις
Αυτοκίνητα Βιομηχανία και εμπόριο
Καταναλωτές
Καταναλωτική συμπεριφορά