Skip to content
VuFind
    • English
    • Ελληνικά
Advanced
  • Factors affecting the consumer...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
Factors affecting the consumers in buying a new car during the period of economic crisis Παράγοντες που επηρεάζουν τους καταναλωτές στην αγορά καινούργιου αυτοκινήτου την περίοδο της οικονομικής κρίσης

Factors affecting the consumers in buying a new car during the period of economic crisis

Bibliographic Details
Main Authors: Καβαλάρης Αρτέμιος (Author), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author)
Corporate Author: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Format: Book
Language:English
Greek
Published: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Series:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Similar Items

  • Consumer behavior
    by: Hoyer Wayne D., et al.
    Published: (1997)
  • Consumer behavior
    by: Schiffman Leon G., et al.
    Published: (2007)
  • Consumers and services
    by: Gabbott Mark, et al.
    Published: (1998)
  • Evaluation of the userfulness of e-marketing on the buying behavior of greek consumers in the internet book market Αποτίμηση της χρησιμότητας του ηλεκτρονικού marketing στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων η περίπτωση της ηλεκτρονικής αγοράς βιβλίων
    by: Ρέστας Νικόλαος, et al.
    Published: (2010)
  • Consumer behavior and marketing action
    by: Assael Henry
    Published: (1992)

Search Options
  • Search History
  • Advanced Search
Find More
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
Need Help?
  • Search Tips