The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior consumer behavior

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Πατρινός Βασίλειος (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/14023
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015146 
100 |a 20121016d2010 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior  |e consumer behavior  |e the case of HSBC in Greece  |d Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς  |e η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα  |f Patrinos Vasilios, Samanta Irene, P. Kyriazopoylos 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2010 
215 |a 40 p.  |c fig.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Includes abstract in greek 
320 |a Bibliography: p.34-38 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς  |e η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Καταναλωτές 
606 0 |a Παρακίνηση (Ψυχολογία) 
606 0 |a Καταναλωτική συμπεριφορά 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Πατρινός  |b Βασίλειος  |4 070 
701 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
701 1 |a Κυριαζόπουλος  |b Παναγιώτης Γ.  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20121016  |h 658.8 ΕΠΙ 4/10  |p 000031220  |q 000031220  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032976 
960 |a ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236528791553
author Πατρινός Βασίλειος
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Πατρινός Βασίλειος
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
070
author_sort Πατρινός Βασίλειος
author_variant π β πβ
σ ρ ε σρε
κ π γ κπγ
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02308cam a22003611 4500","fields":[{"001":"1/14023"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015146"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20121016d2010 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior"},{"e":"consumer behavior"},{"e":"the case of HSBC in Greece"},{"d":"\u039f\u03b9 \u03b8\u03b5\u03c9\u03c1\u03af\u03b5\u03c2 \u03c0\u03b1\u03c1\u03b1\u03ba\u03af\u03bd\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b5\u03c6\u03b1\u03c1\u03bc\u03bf\u03b3\u03ae\u03c2 \u03c4\u03bf\u03c5\u03c2 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03c0\u03c1\u03cc\u03b2\u03bb\u03b5\u03c8\u03b7 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03ba\u03b1\u03b8\u03bf\u03b4\u03ae\u03b3\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac\u03c2"},{"e":"\u03b7 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03c0\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 HSBC \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"},{"f":"Patrinos Vasilios, Samanta Irene, P. Kyriazopoylos"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2010"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"40 p."},{"c":"fig."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"Includes abstract in greek"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.34-38"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u039f\u03b9 \u03b8\u03b5\u03c9\u03c1\u03af\u03b5\u03c2 \u03c0\u03b1\u03c1\u03b1\u03ba\u03af\u03bd\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b5\u03c6\u03b1\u03c1\u03bc\u03bf\u03b3\u03ae\u03c2 \u03c4\u03bf\u03c5\u03c2 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03c0\u03c1\u03cc\u03b2\u03bb\u03b5\u03c8\u03b7 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03ba\u03b1\u03b8\u03bf\u03b4\u03ae\u03b3\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac\u03c2"},{"e":"\u03b7 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03c0\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 HSBC \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ad\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b1\u03c1\u03b1\u03ba\u03af\u03bd\u03b7\u03c3\u03b7 (\u03a8\u03c5\u03c7\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b1)"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03b1\u03c4\u03c1\u03b9\u03bd\u03cc\u03c2"},{"b":"\u0392\u03b1\u03c3\u03af\u03bb\u03b5\u03b9\u03bf\u03c2"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03c5\u03c1\u03b9\u03b1\u03b6\u03cc\u03c0\u03bf\u03c5\u03bb\u03bf\u03c2"},{"b":"\u03a0\u03b1\u03bd\u03b1\u03b3\u03b9\u03ce\u03c4\u03b7\u03c2 \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20121016"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 4/10"},{"p":"000031220"},{"q":"000031220"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032976"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039f\u039a\u03a4\u03a9\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/14023
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 40 p. fig. 24 cm.
publishDate 2010
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20121016d2010 y0grey010503 ba
eng gre
The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior consumer behavior the case of HSBC in Greece Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα Patrinos Vasilios, Samanta Irene, P. Kyriazopoylos
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2010
40 p. fig. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Includes abstract in greek
Bibliography: p.34-38
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Καταναλωτές
Παρακίνηση (Ψυχολογία)
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Πατρινός Βασίλειος 070
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20121016 658.8 ΕΠΙ 4/10 000031220 000031220 BK 23 1
spellingShingle Πατρινός Βασίλειος
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior consumer behavior the case of HSBC in Greece Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα
Μάρκετινγκ
Καταναλωτές
Παρακίνηση (Ψυχολογία)
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior consumer behavior the case of HSBC in Greece Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα
title_alt Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα
title_auth The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior consumer behavior the case of HSBC in Greece Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα
title_full The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior consumer behavior the case of HSBC in Greece Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα Patrinos Vasilios, Samanta Irene, P. Kyriazopoylos
title_fullStr The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior consumer behavior the case of HSBC in Greece Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα Patrinos Vasilios, Samanta Irene, P. Kyriazopoylos
title_full_unstemmed The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior consumer behavior the case of HSBC in Greece Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα Patrinos Vasilios, Samanta Irene, P. Kyriazopoylos
title_short The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior
title_sub consumer behavior
topic Μάρκετινγκ
Καταναλωτές
Παρακίνηση (Ψυχολογία)
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Καταναλωτές
Παρακίνηση (Ψυχολογία)
Καταναλωτική συμπεριφορά