The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior consumer behavior

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Πατρινός Βασίλειος (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες