Skip to content
VuFind
    • English
    • Ελληνικά
Advanced
  • The role of motives and the wa...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior consumer behavior the case of HSBC in Greece Οι θεωρίες παρακίνησης και εφαρμογής τους στην πρόβλεψη και καθοδήγηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς η περίπτωση της HSBC στην Ελλάδα

The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior consumer behavior

Bibliographic Details
Main Authors: Πατρινός Βασίλειος (Author), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Author)
Corporate Author: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Format: Book
Language:English
Greek
Published: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Series:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Similar Items

  • Consumer behavior
    by: Hoyer Wayne D., et al.
    Published: (1997)
  • Consumer behavior
    by: Schiffman Leon G., et al.
    Published: (2007)
  • Motivation and leadership at work
    by: Steers Richard M., et al.
    Published: (1996)
  • Management and motivation : selected readings /
    Published: (1989)
  • Consumer behavior and marketing action
    by: Assael Henry
    Published: (1992)

Search Options
  • Search History
  • Advanced Search
Find More
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
Need Help?
  • Search Tips