Πατρινός Βασίλειος, Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, & Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (2010). The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior: Consumer behavior. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.
Chicago Style (17th ed.) CitationΠατρινός Βασίλειος, Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, and Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. The Role of Motives and the Way That the Theories of Motivation Can Be Used to Predict and Guide Consumer Behavior: Consumer Behavior. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2010.
MLA (8th ed.) CitationΠατρινός Βασίλειος, et al. The Role of Motives and the Way That the Theories of Motivation Can Be Used to Predict and Guide Consumer Behavior: Consumer Behavior. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2010.