Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Πατρινός Βασίλειος, Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, & Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (2010). The role of motives and the way that the theories of motivation can be used to predict and guide consumer behavior: Consumer behavior. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Πατρινός Βασίλειος, Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, και Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. The Role of Motives and the Way That the Theories of Motivation Can Be Used to Predict and Guide Consumer Behavior: Consumer Behavior. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2010.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Πατρινός Βασίλειος, et al. The Role of Motives and the Way That the Theories of Motivation Can Be Used to Predict and Guide Consumer Behavior: Consumer Behavior. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2010.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.