Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights
Main Authors: | Τσιώρα Ευαγγελία (Author), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | English Greek |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Similar Items
-
Measuring passengers' satisfaction level from public means of transport Μετρώντας την ικανοποίηση των επιβατών από τα δημόσια μέσα μεταφοράς
by: Βλάχου Ν., et al.
Published: (2005) -
Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
by: Γαβαλάς Εμμανουήλ
Published: (2006) -
Delivering quality service balancing customer perceptions and expectations
by: Zeithaml Valarie A., et al.
Published: (1990) -
Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη το σύστημα MUSA
by: Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968-, et al.
Published: (2005) -
Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation
by: Αλιφέρης Σπυρίδων Γ.
Published: (2006)