Skip to content
VuFind
    • English
    • Ελληνικά
Advanced
Page will reload when a filter is removed. Reset Filters
Applied Filters:
Suggested Topics: Remove Filter Parent and child
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Suggested Topics: Remove Filter Parent and child
  • Relationship between price and...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights the case of Aegean airlines company Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean

Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights

Bibliographic Details
Main Authors: Τσιώρα Ευαγγελία (Author), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Author)
Corporate Author: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Format: Book
Language:English
Greek
Published: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Series:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Similar Items

  • Measuring passengers' satisfaction level from public means of transport Μετρώντας την ικανοποίηση των επιβατών από τα δημόσια μέσα μεταφοράς
    by: Βλάχου Ν., et al.
    Published: (2005)
  • Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
    by: Γαβαλάς Εμμανουήλ
    Published: (2006)
  • Delivering quality service balancing customer perceptions and expectations
    by: Zeithaml Valarie A., et al.
    Published: (1990)
  • Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη το σύστημα MUSA
    by: Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968-, et al.
    Published: (2005)
  • Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation
    by: Αλιφέρης Σπυρίδων Γ.
    Published: (2006)

Search Options
  • Search History
  • Advanced Search
Find More
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
Need Help?
  • Search Tips