Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights
Κύριοι συγγραφείς: | Τσιώρα Ευαγγελία (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English Greek |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Measuring passengers' satisfaction level from public means of transport Μετρώντας την ικανοποίηση των επιβατών από τα δημόσια μέσα μεταφοράς
ανά: Βλάχου Ν., κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
ανά: Γαβαλάς Εμμανουήλ
Έκδοση: (2006) -
Delivering quality service balancing customer perceptions and expectations
ανά: Zeithaml Valarie A., κ.ά.
Έκδοση: (1990) -
Ποιότητα υπηρεσιών & μέτρηση ικανοποίησης του πελάτη το σύστημα MUSA
ανά: Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968-, κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation
ανά: Αλιφέρης Σπυρίδων Γ.
Έκδοση: (2006)