Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Τσιώρα Ευαγγελία (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000nam a22000001 4500
001 1/14020
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015145 
100 |a 20121016d2010 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a Relationship between price and quality of service  |e how consumers perceive this relationship in the abroad flights  |e the case of Aegean airlines company  |d Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις  |e η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean  |f Tsiora Evangelia, Samanta Irene, Kyriazopoulos Panagiotis 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2010 
215 |a 30 p.  |c tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Includes abstract in greek 
320 |a Bibliography: p.24-28 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις  |e η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Ικανοποίηση καταναλωτή 
606 0 |a Ποιοτικός έλεγχος  |x Εξυπηρέτηση πελατών 
606 0 |a Αεροπορικές εταιρείες  |x Ποιοτικός έλεγχος 
606 0 |a Εξυπηρέτηση πελατών  |x Μάρκετινγκ 
606 0 |a Ποιότητα των προϊόντων 
606 0 |a Τιμολογιακή πολιτική 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Τσιώρα  |b Ευαγγελία  |4 070 
701 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
701 1 |a Κυριαζόπουλος  |b Παναγιώτης Γ.  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20121016  |h 658.8 ΕΠΙ 3/10  |p 000031221  |q 000031221  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032975 
960 |a ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236525645824
author Τσιώρα Ευαγγελία
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Τσιώρα Ευαγγελία
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
070
author_sort Τσιώρα Ευαγγελία
author_variant τ ε τε
σ ρ ε σρε
κ π γ κπγ
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02609nam a22003971 4500","fields":[{"001":"1/14020"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015145"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20121016d2010 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Relationship between price and quality of service"},{"e":"how consumers perceive this relationship in the abroad flights"},{"e":"the case of Aegean airlines company"},{"d":"\u039f\u03b9 \u03b1\u03bd\u03c4\u03b9\u03bb\u03ae\u03c8\u03b5\u03b9\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ce\u03bd \u03b3\u03b9\u03b1 \u03c4\u03b7 \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b9\u03bc\u03ae\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c0\u03bf\u03b9\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03b5\u03c3\u03b9\u03ce\u03bd \u03c3\u03c4\u03b9\u03c2 \u03b5\u03be\u03c9\u03c4\u03b5\u03c1\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03c0\u03c4\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"e":"\u03b7 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03c0\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03b1\u03b5\u03c1\u03bf\u03c0\u03bf\u03c1\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03c4\u03b1\u03b9\u03c1\u03b5\u03af\u03b1\u03c2 Aegean"},{"f":"Tsiora Evangelia, Samanta Irene, Kyriazopoulos Panagiotis"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2010"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"30 p."},{"c":"tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"Includes abstract in greek"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.24-28"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u039f\u03b9 \u03b1\u03bd\u03c4\u03b9\u03bb\u03ae\u03c8\u03b5\u03b9\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ce\u03bd \u03b3\u03b9\u03b1 \u03c4\u03b7 \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b9\u03bc\u03ae\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c0\u03bf\u03b9\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1\u03c2 \u03c4\u03c9\u03bd \u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03b5\u03c3\u03b9\u03ce\u03bd \u03c3\u03c4\u03b9\u03c2 \u03b5\u03be\u03c9\u03c4\u03b5\u03c1\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03c0\u03c4\u03ae\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2"},{"e":"\u03b7 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03c0\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 \u03b1\u03b5\u03c1\u03bf\u03c0\u03bf\u03c1\u03b9\u03ba\u03ae\u03c2 \u03b5\u03c4\u03b1\u03b9\u03c1\u03b5\u03af\u03b1\u03c2 Aegean"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03bf\u03b9\u03bf\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc\u03c2 \u03ad\u03bb\u03b5\u03b3\u03c7\u03bf\u03c2"},{"x":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03b5\u03c1\u03bf\u03c0\u03bf\u03c1\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03b5\u03c4\u03b1\u03b9\u03c1\u03b5\u03af\u03b5\u03c2"},{"x":"\u03a0\u03bf\u03b9\u03bf\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc\u03c2 \u03ad\u03bb\u03b5\u03b3\u03c7\u03bf\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"},{"x":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03bf\u03b9\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1 \u03c4\u03c9\u03bd \u03c0\u03c1\u03bf\u03ca\u03cc\u03bd\u03c4\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03b9\u03bc\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03b9\u03b1\u03ba\u03ae \u03c0\u03bf\u03bb\u03b9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03c3\u03b9\u03ce\u03c1\u03b1"},{"b":"\u0395\u03c5\u03b1\u03b3\u03b3\u03b5\u03bb\u03af\u03b1"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03c5\u03c1\u03b9\u03b1\u03b6\u03cc\u03c0\u03bf\u03c5\u03bb\u03bf\u03c2"},{"b":"\u03a0\u03b1\u03bd\u03b1\u03b3\u03b9\u03ce\u03c4\u03b7\u03c2 \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20121016"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 3/10"},{"p":"000031221"},{"q":"000031221"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032975"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039f\u039a\u03a4\u03a9\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/14020
illustrated Not Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 30 p. tabl. 24 cm.
publishDate 2010
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20121016d2010 y0grey010503 ba
eng gre
Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights the case of Aegean airlines company Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean Tsiora Evangelia, Samanta Irene, Kyriazopoulos Panagiotis
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2010
30 p. tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Includes abstract in greek
Bibliography: p.24-28
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean
Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Ποιοτικός έλεγχος Εξυπηρέτηση πελατών
Αεροπορικές εταιρείες Ποιοτικός έλεγχος
Εξυπηρέτηση πελατών Μάρκετινγκ
Ποιότητα των προϊόντων
Τιμολογιακή πολιτική
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Τσιώρα Ευαγγελία 070
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20121016 658.8 ΕΠΙ 3/10 000031221 000031221 BK 23 1
spellingShingle Τσιώρα Ευαγγελία
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights the case of Aegean airlines company Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean
Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Ποιοτικός έλεγχος Εξυπηρέτηση πελατών
Αεροπορικές εταιρείες Ποιοτικός έλεγχος
Εξυπηρέτηση πελατών Μάρκετινγκ
Ποιότητα των προϊόντων
Τιμολογιακή πολιτική
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights the case of Aegean airlines company Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean
title_alt Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean
title_auth Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights the case of Aegean airlines company Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean
title_full Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights the case of Aegean airlines company Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean Tsiora Evangelia, Samanta Irene, Kyriazopoulos Panagiotis
title_fullStr Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights the case of Aegean airlines company Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean Tsiora Evangelia, Samanta Irene, Kyriazopoulos Panagiotis
title_full_unstemmed Relationship between price and quality of service how consumers perceive this relationship in the abroad flights the case of Aegean airlines company Οι αντιλήψεις των καταναλωτών για τη σχέση τιμής και ποιότητας των υπηρεσιών στις εξωτερικές πτήσεις η περίπτωση της αεροπορικής εταιρείας Aegean Tsiora Evangelia, Samanta Irene, Kyriazopoulos Panagiotis
title_short Relationship between price and quality of service
title_sub how consumers perceive this relationship in the abroad flights
topic Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Ποιοτικός έλεγχος Εξυπηρέτηση πελατών
Αεροπορικές εταιρείες Ποιοτικός έλεγχος
Εξυπηρέτηση πελατών Μάρκετινγκ
Ποιότητα των προϊόντων
Τιμολογιακή πολιτική
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Ικανοποίηση καταναλωτή
Ποιοτικός έλεγχος Εξυπηρέτηση πελατών
Αεροπορικές εταιρείες Ποιοτικός έλεγχος
Εξυπηρέτηση πελατών Μάρκετινγκ
Ποιότητα των προϊόντων
Τιμολογιακή πολιτική