Defining marketing practices of small family business of 1st & 2nd generation management
Main Authors: | Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Author), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author), Τερζίδης Κωνσταντίνος Π. (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | English Greek |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Similar Items
-
The impact of marketing concept in family businesses in Greece Η επίδραση της φιλοσοφίας του marketing στις οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Published: (2007) -
Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης
by: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., et al.
Published: (2007) -
Can SME firms develop and implement marketing planning? Η ανάπτυξη και η εφαρμογή του marketing plan στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
by: Βρατσίστα Ελένη, et al.
Published: (2008) -
International marketing
by: Cateora Philip R., et al.
Published: (2007) -
International marketing
by: Cateora Philip R., et al.
Published: (1999)