Attitudes and expectations of elderly consumers regarding the use of mobile telephony's services the case of greek market
Main Authors: | Καφετζής Μάριος (Author), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | English Greek |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Similar Items
-
Marketing on 3G mobile communications services the case of Greek mobile user
by: Παπαγεωργίου Χαράλαμπος, et al.
Published: (2004) -
Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al.
Published: (2006) -
A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users
by: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Published: (2007) -
Consumer behavior
by: Hoyer Wayne D., et al.
Published: (1997) -
Consumer behavior
by: Schiffman Leon G., et al.
Published: (2007)