Attitudes and expectations of elderly consumers regarding the use of mobile telephony's services the case of greek market
Κύριοι συγγραφείς: | Καφετζής Μάριος (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English Greek |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Marketing on 3G mobile communications services the case of Greek mobile user
ανά: Παπαγεωργίου Χαράλαμπος, κ.ά.
Έκδοση: (2004) -
Can high competition lead consumer behaviour into inertia? the case of mobile industry in Greece Δύναται ο οξύς ανταγωνισμός να οδηγήσει την καταναλωτική συμπεριφορά σε αδράνεια ; η περίπτωση της κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, κ.ά.
Έκδοση: (2006) -
A customer satisfaction-based segmentation analysis the case of greek mobile users
ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ.
Έκδοση: (2007) -
Consumer behavior
ανά: Hoyer Wayne D., κ.ά.
Έκδοση: (1997) -
Consumer behavior
ανά: Schiffman Leon G., κ.ά.
Έκδοση: (2007)