Examining the marketing strategy of non profit organisations the case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Τελανίδου Σοφία (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13964
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015126 
100 |a 20120925d2009 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a Examining the marketing strategy of non profit organisations  |e the case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society  |d Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών  |e η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία  |f Sophie Telanidou - Irene Samanta 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2009 
215 |a 51 p.  |c fig., tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Includes abstract in greek 
320 |a Bibliography: p.47-48 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
510 1 |a Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών  |e η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Μάρκετινγκ  |x Σχεδιασμός 
606 0 |a Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί  |x Μάρκετινγκ 
606 0 |a ActionAid Hellas 
606 0 |a Στρατηγικός σχεδιασμός  |x Μελέτες περιπτώσεων 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Τελανίδου  |b Σοφία  |4 070 
701 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120925  |h 658.8 ΕΠΙ 6/09  |p 000033212  |q 000033212  |t BK  |y 0  |z 2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120925  |h 658.8 ΕΠΙ 6/09  |p 000033213  |q 000033213  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032956 
909 |b 032957 (c.2) 
960 |a ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236470071296
author Τελανίδου Σοφία
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Τελανίδου Σοφία
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
author_sort Τελανίδου Σοφία
author_variant τ σ τσ
σ ρ ε σρε
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02416cam a22003851 4500","fields":[{"001":"1/13964"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015126"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120925d2009 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Examining the marketing strategy of non profit organisations"},{"e":"the case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society"},{"d":"\u0395\u03be\u03b5\u03c4\u03ac\u03b6\u03bf\u03bd\u03c4\u03b1\u03c2 \u03c4\u03b7 \u03c3\u03c4\u03c1\u03b1\u03c4\u03b7\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae marketing \u03c4\u03c9\u03bd \u03bc\u03b7 \u03ba\u03b5\u03c1\u03b4\u03bf\u03c3\u03ba\u03bf\u03c0\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u03bf\u03c1\u03b3\u03b1\u03bd\u03b9\u03c3\u03bc\u03ce\u03bd"},{"e":"\u03b7 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03c0\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 ActionAid Hellas \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b7 \u03b5\u03c0\u03b9\u03c1\u03c1\u03bf\u03ae \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03b5\u03bb\u03bb\u03b7\u03bd\u03b9\u03ba\u03ae \u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03af\u03b1"},{"f":"Sophie Telanidou - Irene Samanta"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2009"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"51 p."},{"c":"fig., tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"Includes abstract in greek"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.47-48"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"510":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03be\u03b5\u03c4\u03ac\u03b6\u03bf\u03bd\u03c4\u03b1\u03c2 \u03c4\u03b7 \u03c3\u03c4\u03c1\u03b1\u03c4\u03b7\u03b3\u03b9\u03ba\u03ae marketing \u03c4\u03c9\u03bd \u03bc\u03b7 \u03ba\u03b5\u03c1\u03b4\u03bf\u03c3\u03ba\u03bf\u03c0\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u03bf\u03c1\u03b3\u03b1\u03bd\u03b9\u03c3\u03bc\u03ce\u03bd"},{"e":"\u03b7 \u03c0\u03b5\u03c1\u03af\u03c0\u03c4\u03c9\u03c3\u03b7 \u03c4\u03b7\u03c2 ActionAid Hellas \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b7 \u03b5\u03c0\u03b9\u03c1\u03c1\u03bf\u03ae \u03c4\u03b7\u03c2 \u03c3\u03c4\u03b7\u03bd \u03b5\u03bb\u03bb\u03b7\u03bd\u03b9\u03ba\u03ae \u03ba\u03bf\u03b9\u03bd\u03c9\u03bd\u03af\u03b1"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"},{"x":"\u03a3\u03c7\u03b5\u03b4\u03b9\u03b1\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03b7 \u03ba\u03b5\u03c1\u03b4\u03bf\u03c3\u03ba\u03bf\u03c0\u03b9\u03ba\u03bf\u03af \u03bf\u03c1\u03b3\u03b1\u03bd\u03b9\u03c3\u03bc\u03bf\u03af"},{"x":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"ActionAid Hellas"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03c4\u03c1\u03b1\u03c4\u03b7\u03b3\u03b9\u03ba\u03cc\u03c2 \u03c3\u03c7\u03b5\u03b4\u03b9\u03b1\u03c3\u03bc\u03cc\u03c2"},{"x":"\u039c\u03b5\u03bb\u03ad\u03c4\u03b5\u03c2 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c0\u03c4\u03ce\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03b5\u03bb\u03b1\u03bd\u03af\u03b4\u03bf\u03c5"},{"b":"\u03a3\u03bf\u03c6\u03af\u03b1"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120925"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 6/09"},{"p":"000033212"},{"q":"000033212"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120925"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 6/09"},{"p":"000033213"},{"q":"000033213"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032956"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032957 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u0395\u03a0\u03a4\u0395\u039c\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/13964
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 51 p. fig., tabl. 24 cm.
publishDate 2009
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120925d2009 y0grey010503 ba
eng gre
Examining the marketing strategy of non profit organisations the case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία Sophie Telanidou - Irene Samanta
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2009
51 p. fig., tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Includes abstract in greek
Bibliography: p.47-48
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία
Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Σχεδιασμός
Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί Μάρκετινγκ
ActionAid Hellas
Στρατηγικός σχεδιασμός Μελέτες περιπτώσεων
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Τελανίδου Σοφία 070
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120925 658.8 ΕΠΙ 6/09 000033212 000033212 BK 0 2
INST LIBRARY 20120925 658.8 ΕΠΙ 6/09 000033213 000033213 BK 23 1
spellingShingle Τελανίδου Σοφία
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Examining the marketing strategy of non profit organisations the case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία
Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Σχεδιασμός
Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί Μάρκετινγκ
ActionAid Hellas
Στρατηγικός σχεδιασμός Μελέτες περιπτώσεων
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Examining the marketing strategy of non profit organisations the case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία
title_alt Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία
title_auth Examining the marketing strategy of non profit organisations the case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία
title_full Examining the marketing strategy of non profit organisations the case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία Sophie Telanidou - Irene Samanta
title_fullStr Examining the marketing strategy of non profit organisations the case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία Sophie Telanidou - Irene Samanta
title_full_unstemmed Examining the marketing strategy of non profit organisations the case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία Sophie Telanidou - Irene Samanta
title_short Examining the marketing strategy of non profit organisations
title_sub the case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society
topic Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Σχεδιασμός
Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί Μάρκετινγκ
ActionAid Hellas
Στρατηγικός σχεδιασμός Μελέτες περιπτώσεων
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Μάρκετινγκ Σχεδιασμός
Μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί Μάρκετινγκ
ActionAid Hellas
Στρατηγικός σχεδιασμός Μελέτες περιπτώσεων