Skip to content
VuFind
    • English
    • Ελληνικά
Advanced
  • Examining the marketing strate...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
Examining the marketing strategy of non profit organisations the case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society Εξετάζοντας τη στρατηγική marketing των μη κερδοσκοπικών οργανισμών η περίπτωση της ActionAid Hellas και η επιρροή της στην ελληνική κοινωνία

Examining the marketing strategy of non profit organisations the case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society

Bibliographic Details
Main Authors: Τελανίδου Σοφία (Author), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author)
Corporate Author: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Format: Book
Language:English
Greek
Published: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Series:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Similar Items

  • Can SME firms develop and implement marketing planning? Η ανάπτυξη και η εφαρμογή του marketing plan στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
    by: Βρατσίστα Ελένη, et al.
    Published: (2008)
  • Integrated marketing communications A systems approach
    by: Sirgy M. Joseph
    Published: (1998)
  • Στρατηγικός σχεδιασμός marketing
    by: Jain Subhash C.
    Published: (1999)
  • Marketing plans how to prepare them, how to use them
    by: McDonald Malcolm 1938-
    Published: (2002)
  • Preparing international proposals
    by: Bartlett Robert E.
    Published: (1997)

Search Options
  • Search History
  • Advanced Search
Find More
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
Need Help?
  • Search Tips