Τελανίδου Σοφία & Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. (2009). Examining the marketing strategy of non profit organisations: The case of ActionAid Hellas and its effectiveness on greek society. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Τελανίδου Σοφία και Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Examining the Marketing Strategy of Non Profit Organisations: The Case of ActionAid Hellas and Its Effectiveness on Greek Society. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2009.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Τελανίδου Σοφία και Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Examining the Marketing Strategy of Non Profit Organisations: The Case of ActionAid Hellas and Its Effectiveness on Greek Society. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2009.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.