Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products the case of Greece

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Καριότογλου Μαρία (Συγγραφέας), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13928
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015114 
100 |a 20120914d2009 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products  |e the case of Greece  |d Οι τάσεις και η συμπεριφορά των νεαρών Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το ''e-marketing'' των τουριστικών προϊόντων  |f Maria Kariotoglou - Irene Samanta 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2009 
215 |a 45 p.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
300 |a Includes abstract in greek 
320 |a Bibliography: p.41-43 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
606 0 |a Μάρκετινγκ 
606 0 |a Ηλεκτρονικό εμπόριο  |y Ελλάδα 
606 0 |a Διαδίκτυο (Internet)  |x Οικονομικές απόψεις 
606 0 |a Καταναλωτές 
606 0 |a Internet marketing 
606 0 |a Ιστότοποι 
606 0 |a Ικανοποίηση καταναλωτή 
606 0 |a Τουριστικό μάρκετινγκ 
606 0 |a Καταναλωτική συμπεριφορά 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Καριότογλου  |b Μαρία  |4 070 
701 1 |a Σαμαντά-Ρούντη  |b Ειρήνη  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120914  |h 658.8 ΕΠΙ 4/09  |p 000033215  |q 000033215  |t BK  |y 0  |z 2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120914  |h 658.8 ΕΠΙ 4/09  |p 000033216  |q 000033216  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032953 
909 |b 032954 (c.2) 
960 |a ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236440711168
author Καριότογλου Μαρία
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Καριότογλου Μαρία
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
070
author_sort Καριότογλου Μαρία
author_variant κ μ κμ
σ ρ ε σρε
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"02239cam a22004211 4500","fields":[{"001":"1/13928"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015114"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120914d2009 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products"},{"e":"the case of Greece"},{"d":"\u039f\u03b9 \u03c4\u03ac\u03c3\u03b5\u03b9\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03b7 \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac \u03c4\u03c9\u03bd \u03bd\u03b5\u03b1\u03c1\u03ce\u03bd \u0395\u03bb\u03bb\u03ae\u03bd\u03c9\u03bd \u03c4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03c4\u03ce\u03bd \u03c3\u03b5 \u03c3\u03c7\u03ad\u03c3\u03b7 \u03bc\u03b5 \u03c4\u03bf ''e-marketing'' \u03c4\u03c9\u03bd \u03c4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03c4\u03b9\u03ba\u03ce\u03bd \u03c0\u03c1\u03bf\u03ca\u03cc\u03bd\u03c4\u03c9\u03bd"},{"f":"Maria Kariotoglou - Irene Samanta"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2009"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"45 p."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"300":{"subfields":[{"a":"Includes abstract in greek"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.41-43"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0397\u03bb\u03b5\u03ba\u03c4\u03c1\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03cc \u03b5\u03bc\u03c0\u03cc\u03c1\u03b9\u03bf"},{"y":"\u0395\u03bb\u03bb\u03ac\u03b4\u03b1"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0394\u03b9\u03b1\u03b4\u03af\u03ba\u03c4\u03c5\u03bf (Internet)"},{"x":"\u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03b1\u03c0\u03cc\u03c8\u03b5\u03b9\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ad\u03c2"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"Internet marketing"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03c3\u03c4\u03cc\u03c4\u03bf\u03c0\u03bf\u03b9"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03bf\u03c5\u03c1\u03b9\u03c3\u03c4\u03b9\u03ba\u03cc \u03bc\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03b9\u03ba\u03ae \u03c3\u03c5\u03bc\u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c6\u03bf\u03c1\u03ac"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u039a\u03b1\u03c1\u03b9\u03cc\u03c4\u03bf\u03b3\u03bb\u03bf\u03c5"},{"b":"\u039c\u03b1\u03c1\u03af\u03b1"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"701":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u03b1\u03bc\u03b1\u03bd\u03c4\u03ac-\u03a1\u03bf\u03cd\u03bd\u03c4\u03b7"},{"b":"\u0395\u03b9\u03c1\u03ae\u03bd\u03b7"},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120914"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 4/09"},{"p":"000033215"},{"q":"000033215"},{"t":"BK"},{"y":"0"},{"z":"2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120914"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 4/09"},{"p":"000033216"},{"q":"000033216"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032953"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032954 (c.2)"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u03a3\u0395\u03a0\u03a4\u0395\u039c\u0392\u03a1\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
geographic_facet Ελλάδα
id lib2_1/13928
illustrated Not Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 45 p. 24 cm.
publishDate 2009
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120914d2009 y0grey010503 ba
eng gre
Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products the case of Greece Οι τάσεις και η συμπεριφορά των νεαρών Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το ''e-marketing'' των τουριστικών προϊόντων Maria Kariotoglou - Irene Samanta
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2009
45 p. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Includes abstract in greek
Bibliography: p.41-43
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα
Διαδίκτυο (Internet) Οικονομικές απόψεις
Καταναλωτές
Internet marketing
Ιστότοποι
Ικανοποίηση καταναλωτή
Τουριστικό μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Καριότογλου Μαρία 070
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120914 658.8 ΕΠΙ 4/09 000033215 000033215 BK 0 2
INST LIBRARY 20120914 658.8 ΕΠΙ 4/09 000033216 000033216 BK 23 1
spellingShingle Καριότογλου Μαρία
Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products the case of Greece Οι τάσεις και η συμπεριφορά των νεαρών Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το ''e-marketing'' των τουριστικών προϊόντων
Μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα
Διαδίκτυο (Internet) Οικονομικές απόψεις
Καταναλωτές
Internet marketing
Ιστότοποι
Ικανοποίηση καταναλωτή
Τουριστικό μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products the case of Greece Οι τάσεις και η συμπεριφορά των νεαρών Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το ''e-marketing'' των τουριστικών προϊόντων
title_auth Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products the case of Greece Οι τάσεις και η συμπεριφορά των νεαρών Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το ''e-marketing'' των τουριστικών προϊόντων
title_full Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products the case of Greece Οι τάσεις και η συμπεριφορά των νεαρών Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το ''e-marketing'' των τουριστικών προϊόντων Maria Kariotoglou - Irene Samanta
title_fullStr Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products the case of Greece Οι τάσεις και η συμπεριφορά των νεαρών Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το ''e-marketing'' των τουριστικών προϊόντων Maria Kariotoglou - Irene Samanta
title_full_unstemmed Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products the case of Greece Οι τάσεις και η συμπεριφορά των νεαρών Ελλήνων τουριστών σε σχέση με το ''e-marketing'' των τουριστικών προϊόντων Maria Kariotoglou - Irene Samanta
title_short Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products
title_sub the case of Greece
topic Μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο Ελλάδα
Διαδίκτυο (Internet) Οικονομικές απόψεις
Καταναλωτές
Internet marketing
Ιστότοποι
Ικανοποίηση καταναλωτή
Τουριστικό μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Διαδίκτυο (Internet) Οικονομικές απόψεις
Καταναλωτές
Internet marketing
Ιστότοποι
Ικανοποίηση καταναλωτή
Τουριστικό μάρκετινγκ
Καταναλωτική συμπεριφορά