Καριότογλου Μαρία & Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. (2009). Trends and attitudes of young people towards the e-marketing of tourism products: The case of Greece. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.
Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)Καριότογλου Μαρία και Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Trends and Attitudes of Young People Towards the E-marketing of Tourism Products: The Case of Greece. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2009.
Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)Καριότογλου Μαρία και Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη. Trends and Attitudes of Young People Towards the E-marketing of Tourism Products: The Case of Greece. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2009.
Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.