The impact of marketing concept in family businesses in Greece
Κύριος συγγραφέας: | Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English Greek |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Defining marketing practices of small family business of 1st & 2nd generation management Ο καθορισμός των πρακτικών marketing στις μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις 1ης και 2ης γενιάς
ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., κ.ά.
Έκδοση: (2009) -
Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης
ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., κ.ά.
Έκδοση: (2007) -
The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Can SME firms develop and implement marketing planning? Η ανάπτυξη και η εφαρμογή του marketing plan στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
ανά: Βρατσίστα Ελένη, κ.ά.
Έκδοση: (2008) -
Διεθνές marketing
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Έκδοση: (2018)