Skip to content
VuFind
    • English
    • Ελληνικά
Advanced
  • The impact of marketing concep...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
The impact of marketing concept in family businesses in Greece Η επίδραση της φιλοσοφίας του marketing στις οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα

The impact of marketing concept in family businesses in Greece

Bibliographic Details
Main Author: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author)
Corporate Author: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Format: Book
Language:English
Greek
Published: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Series:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Similar Items

  • Defining marketing practices of small family business of 1st & 2nd generation management Ο καθορισμός των πρακτικών marketing στις μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις 1ης και 2ης γενιάς
    by: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., et al.
    Published: (2009)
  • Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης
    by: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., et al.
    Published: (2007)
  • The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
    by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al.
    Published: (2005)
  • Can SME firms develop and implement marketing planning? Η ανάπτυξη και η εφαρμογή του marketing plan στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
    by: Βρατσίστα Ελένη, et al.
    Published: (2008)
  • Διεθνές marketing
    by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
    Published: (2018)

Search Options
  • Search History
  • Advanced Search
Find More
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
Need Help?
  • Search Tips