Μετάβαση στο περιεχόμενο
VuFind
    • Αγγλικά
    • Ελληνικά
Σύνθετη
Η σελίδα θα φορτωθεί εκ νέου όταν αφαιρεθεί ένα φίλτρο Κατάργηση φίλτρων
Φίλτρα που έχουν εφαρμοστεί:
Προτεινόμενα θέματα: Αφαίρεση Φίλτρου Βιομάζα
Η σελίδα θα φορτωθεί εκ νέου όταν αφαιρεθεί ένα φίλτρο
Κατάργηση φίλτρων
Εμφάνιση φίλτρων (1)
Προτεινόμενα θέματα: Αφαίρεση Φίλτρου Βιομάζα
  • The impact of marketing concep...
  • Εμφάνιση παραπομπής
  • Αποστολή με email
  • Εκτύπωση
  • Αποθήκευση
    • Αποθήκευση σε RefWorks
    • Αποθήκευση σε EndNoteWeb
    • Αποθήκευση σε EndNote
  • Μόνιμος σύνδεσμος
The impact of marketing concept in family businesses in Greece Η επίδραση της φιλοσοφίας του marketing στις οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα

The impact of marketing concept in family businesses in Greece

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
  • Τεκμήρια
  • Περιγραφή
  • Παρόμοια τεκμήρια
  • Λεπτομερής προβολή

Παρόμοια τεκμήρια

  • Defining marketing practices of small family business of 1st & 2nd generation management Ο καθορισμός των πρακτικών marketing στις μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις 1ης και 2ης γενιάς
    ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., κ.ά.
    Έκδοση: (2009)
  • Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses Προβλήματα και ευκαιρίες των σχέσεων μεταξύ της πρώτης και δεύτερης γενιάς διοίκησης μιας οικογενειακής επιχείρησης
    ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., κ.ά.
    Έκδοση: (2007)
  • The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
    ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, κ.ά.
    Έκδοση: (2005)
  • Can SME firms develop and implement marketing planning? Η ανάπτυξη και η εφαρμογή του marketing plan στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις
    ανά: Βρατσίστα Ελένη, κ.ά.
    Έκδοση: (2008)
  • Διεθνές marketing
    ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
    Έκδοση: (2018)

Επιλογές αναζήτησης
  • Ιστορικό αναζητήσεων
  • Σύνθετη αναζήτηση
Βρείτε περισσότερα
  • Περιήγηση στον κατάλογο
  • Περιήγηση αλφαβητικά
  • Ανακαλύψτε κανάλια
Χρειάζεστε βοήθεια;
  • Συμβουλές αναζήτησης