Problems and opportunities of the relationships between the first and second generation of a self-managing family businesses
Main Authors: | Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Author), Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | English Greek |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Similar Items
-
Defining marketing practices of small family business of 1st & 2nd generation management Ο καθορισμός των πρακτικών marketing στις μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις 1ης και 2ης γενιάς
by: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., et al.
Published: (2009) -
The impact of marketing concept in family businesses in Greece Η επίδραση της φιλοσοφίας του marketing στις οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Published: (2007) -
The impact of e-marketing into the industrial relationships Η επίδραση του e-marketing στην ανάπτυξη βιομηχανικών σχέσεων
by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al.
Published: (2005) -
The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις
by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Published: (2009) -
Η επίδραση των Στρατηγικών συμμαχιών στην επίλυση προβλημάτων που δημιουργούνται σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία η περίπτωση των μεσαίων μεγέθους επιχειρήσεων στην Ελλάδα The impact of strategic alliances to resolve problems creating from globalization the case of medium sized firms in Greece
by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, et al.
Published: (2004)