Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Αλιφέρης Σπυρίδων Γ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:English
Greek
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες

MARC

LEADER 00000cam a22000001 4500
001 1/13708
011 |a 1790-0700 
035 |l 10015039 
100 |a 20120514d2006 y0grey010503 ba 
101 0 |a eng  |a gre 
200 1 |a Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation  |f Spyridon G. Aliferis 
210 |a Athens  |c Marketing Laboratory & New Technologies  |d 2006 
215 |a 38 p.  |c fig., tabl.  |d 24 cm. 
225 2 |a Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη  |d Working Papers Series  |f Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
320 |a Bibliography: p.34-36 
410 1 |t Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη 
606 0 |a Ικανοποίηση καταναλωτή 
606 0 |a Μάρκετινγκ  |x Εξυπηρέτηση πελατών 
606 0 |a Προγράμματα πιστότητας πελατών  |x Μελέτες περιπτώσεων 
606 0 |a Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες  |x Υπηρεσίες καταναλωτών 
606 0 |a Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες  |x Εξυπηρέτηση πελατών 
606 0 |a Εξυπηρέτηση πελατών  |x Στατιστικές μέθοδοι 
615 |a ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
676 |a 658.8 
700 1 |a Αλιφέρης  |b Σπυρίδων Γ.  |4 070 
709 |a Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες 
712 0 2 |a ΤΕΙ Πειραιά  |b Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας  |b Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων 
801 0 |a GR  |b ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2  |g AACR2 
852 |a INST  |b LIBRARY  |e 20120514  |h 658.8 ΕΠΙ 9/06  |p 000031259  |q 000031259  |t BK  |y 23  |z 1 
909 |b 032919 
960 |a ΜΑΙΟΣ 2012 

Εγγραφή στο Ευρετήριο Αναζήτησης

_version_ 1780545236249870336
author Αλιφέρης Σπυρίδων Γ.
author_corporate ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_corporate_role
author_facet Αλιφέρης Σπυρίδων Γ.
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
author_role 070
author_sort Αλιφέρης Σπυρίδων Γ.
author_variant α σ γ ασγ
building Campus Library II
collection LIB2 Catalog
dewey-full 658.8
dewey-hundreds 600
dewey-ones 658
dewey-raw 658.8
dewey-search 658.8
dewey-sort 3658.8
dewey-tens 650
format Book
fullrecord {"leader":"01965cam a22003371 4500","fields":[{"001":"1/13708"},{"011":{"subfields":[{"a":"1790-0700"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"035":{"subfields":[{"l":"10015039"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"100":{"subfields":[{"a":"20120514d2006 y0grey010503 ba"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"101":{"subfields":[{"a":"eng"},{"a":"gre"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"200":{"subfields":[{"a":"Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation"},{"f":"Spyridon G. Aliferis"}],"ind1":"1","ind2":" "}},{"210":{"subfields":[{"a":"Athens"},{"c":"Marketing Laboratory & New Technologies"},{"d":"2006"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"215":{"subfields":[{"a":"38 p."},{"c":"fig., tabl."},{"d":"24 cm."}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"225":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"},{"d":"Working Papers Series"},{"f":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":"2","ind2":" "}},{"320":{"subfields":[{"a":"Bibliography: p.34-36"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"410":{"subfields":[{"t":"\u0395\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03bf\u03bd\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03c5\u03c0\u03cc \u0395\u03be\u03ad\u03bb\u03b9\u03be\u03b7"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0399\u03ba\u03b1\u03bd\u03bf\u03c0\u03bf\u03af\u03b7\u03c3\u03b7 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ae"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u039c\u03ac\u03c1\u03ba\u03b5\u03c4\u03b9\u03bd\u03b3\u03ba"},{"x":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a0\u03c1\u03bf\u03b3\u03c1\u03ac\u03bc\u03bc\u03b1\u03c4\u03b1 \u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03cc\u03c4\u03b7\u03c4\u03b1\u03c2 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"},{"x":"\u039c\u03b5\u03bb\u03ad\u03c4\u03b5\u03c2 \u03c0\u03b5\u03c1\u03b9\u03c0\u03c4\u03ce\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03c1\u03ac\u03c0\u03b5\u03b6\u03b5\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c4\u03c1\u03b1\u03c0\u03b5\u03b6\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03b5\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2"},{"x":"\u03a5\u03c0\u03b7\u03c1\u03b5\u03c3\u03af\u03b5\u03c2 \u03ba\u03b1\u03c4\u03b1\u03bd\u03b1\u03bb\u03c9\u03c4\u03ce\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u03c1\u03ac\u03c0\u03b5\u03b6\u03b5\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u03c4\u03c1\u03b1\u03c0\u03b5\u03b6\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03b5\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03af\u03b5\u03c2"},{"x":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"606":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03be\u03c5\u03c0\u03b7\u03c1\u03ad\u03c4\u03b7\u03c3\u03b7 \u03c0\u03b5\u03bb\u03b1\u03c4\u03ce\u03bd"},{"x":"\u03a3\u03c4\u03b1\u03c4\u03b9\u03c3\u03c4\u03b9\u03ba\u03ad\u03c2 \u03bc\u03ad\u03b8\u03bf\u03b4\u03bf\u03b9"}],"ind1":"0","ind2":" "}},{"615":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u03a1\u039a\u0395\u03a4\u0399\u039d\u0393\u039a"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"676":{"subfields":[{"a":"658.8"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"700":{"subfields":[{"a":"\u0391\u03bb\u03b9\u03c6\u03ad\u03c1\u03b7\u03c2"},{"b":"\u03a3\u03c0\u03c5\u03c1\u03af\u03b4\u03c9\u03bd \u0393."},{"4":"070"}],"ind1":" ","ind2":"1"}},{"709":{"subfields":[{"a":"\u0395\u03c1\u03b3\u03b1\u03c3\u03c4\u03ae\u03c1\u03b9\u03bf Marketing \u03ba\u03b1\u03b9 \u039d\u03ad\u03b5\u03c2 \u03a4\u03b5\u03c7\u03bd\u03bf\u03bb\u03bf\u03b3\u03af\u03b5\u03c2"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"712":{"subfields":[{"a":"\u03a4\u0395\u0399 \u03a0\u03b5\u03b9\u03c1\u03b1\u03b9\u03ac"},{"b":"\u03a3\u03c7\u03bf\u03bb\u03ae \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u03ba\u03b1\u03b9 \u039f\u03b9\u03ba\u03bf\u03bd\u03bf\u03bc\u03af\u03b1\u03c2"},{"b":"\u03a4\u03bc\u03ae\u03bc\u03b1 \u0394\u03b9\u03bf\u03af\u03ba\u03b7\u03c3\u03b7\u03c2 \u0395\u03c0\u03b9\u03c7\u03b5\u03b9\u03c1\u03ae\u03c3\u03b5\u03c9\u03bd"}],"ind1":"0","ind2":"2"}},{"801":{"subfields":[{"a":"GR"},{"b":"\u03a0\u0391.\u0394.\u0391. \u0392\u03b9\u03b2\u03bb\u03b9\u03bf\u03b8\u03ae\u03ba\u03b7 \u03a0\u03b1\u03bd\u03b5\u03c0\u03b9\u03c3\u03c4\u03b7\u03bc\u03b9\u03bf\u03cd\u03c0\u03bf\u03bb\u03b7\u03c2 2"},{"g":"AACR2"}],"ind1":" ","ind2":"0"}},{"852":{"subfields":[{"a":"INST"},{"b":"LIBRARY"},{"e":"20120514"},{"h":"658.8 \u0395\u03a0\u0399 9/06"},{"p":"000031259"},{"q":"000031259"},{"t":"BK"},{"y":"23"},{"z":"1"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"909":{"subfields":[{"b":"032919"}],"ind1":" ","ind2":" "}},{"960":{"subfields":[{"a":"\u039c\u0391\u0399\u039f\u03a3 2012"}],"ind1":" ","ind2":" "}}]}
id lib2_1/13708
illustrated Illustrated
institution University of West Attica
issn 1790-0700
language English
Greek
physical 38 p. fig., tabl. 24 cm.
publishDate 2006
publisher Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
record_format marc
series2 Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
spelling 20120514d2006 y0grey010503 ba
eng gre
Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation Spyridon G. Aliferis
Athens Marketing Laboratory & New Technologies 2006
38 p. fig., tabl. 24 cm.
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Working Papers Series Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Bibliography: p.34-36
Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη
Ικανοποίηση καταναλωτή
Μάρκετινγκ Εξυπηρέτηση πελατών
Προγράμματα πιστότητας πελατών Μελέτες περιπτώσεων
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες Υπηρεσίες καταναλωτών
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες Εξυπηρέτηση πελατών
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
658.8
Αλιφέρης Σπυρίδων Γ. 070
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
GR ΠΑ.Δ.Α. Βιβλιοθήκη Πανεπιστημιούπολης 2 AACR2
INST LIBRARY 20120514 658.8 ΕΠΙ 9/06 000031259 000031259 BK 23 1
spellingShingle Αλιφέρης Σπυρίδων Γ.
Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation
Ικανοποίηση καταναλωτή
Μάρκετινγκ Εξυπηρέτηση πελατών
Προγράμματα πιστότητας πελατών Μελέτες περιπτώσεων
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες Υπηρεσίες καταναλωτών
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες Εξυπηρέτηση πελατών
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
title Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation
title_auth Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation
title_full Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation Spyridon G. Aliferis
title_fullStr Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation Spyridon G. Aliferis
title_full_unstemmed Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation Spyridon G. Aliferis
title_short Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation
topic Ικανοποίηση καταναλωτή
Μάρκετινγκ Εξυπηρέτηση πελατών
Προγράμματα πιστότητας πελατών Μελέτες περιπτώσεων
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες Υπηρεσίες καταναλωτών
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες Εξυπηρέτηση πελατών
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
topic_facet Ικανοποίηση καταναλωτή
Μάρκετινγκ Εξυπηρέτηση πελατών
Προγράμματα πιστότητας πελατών Μελέτες περιπτώσεων
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες Υπηρεσίες καταναλωτών
Τράπεζες και τραπεζικές εργασίες Εξυπηρέτηση πελατών
Εξυπηρέτηση πελατών Στατιστικές μέθοδοι