Παραπομπή σε μορφή APA (7η εκδ.)

Αλιφέρης Σπυρίδων Γ. (2006). Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες.

Παραπομπή σε μορφή Chicago (17η εκδ.)

Αλιφέρης Σπυρίδων Γ. Customer Satisfaction Survey for a Modern Greek Bank and Relationships Between Customer Satisfaction, Customer Loyalty, Complaints Handling and Recommedation. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.

Παραπομπή σε μορφή MLA (8th εκδ.)

Αλιφέρης Σπυρίδων Γ. Customer Satisfaction Survey for a Modern Greek Bank and Relationships Between Customer Satisfaction, Customer Loyalty, Complaints Handling and Recommedation. Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες, 2006.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.