The consumer choices and the privileges of loyalty cards a case of greek customers of supermarkets
Main Authors: | Μπαμπαλιάρης Γιώργος Δ. (Author), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | English Greek |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Similar Items
Similar Items
-
Measuring passengers' satisfaction level from public means of transport Μετρώντας την ικανοποίηση των επιβατών από τα δημόσια μέσα μεταφοράς
by: Βλάχου Ν., et al.
Published: (2005) -
Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
by: Γαβαλάς Εμμανουήλ
Published: (2006) -
Customer satisfaction survey for a modern greek bank and relationships between customer satisfaction, customer loyalty, complaints handling and recommedation
by: Αλιφέρης Σπυρίδων Γ.
Published: (2006) -
Customers for life how to turn that one-time buyer into a lifetime customer
by: Sewell Carl, et al.
Published: (1990) -
Applying measurement tools to improve store image and performance the case of an apparel retail store Μέτρηση της εικόνας των καταστημάτων λιανικής η περίπτωση του καταστήματος VIP'S λιανικής πώλησης γυναικείων ενδυμάτων
by: Ζώτου Ευσταθία, et al.
Published: (2010)