Εμπειρική διερεύνηση της σχέσης διδασκαλίας-μάθησης στα προγράμματα σπουδών Διοίκησης Επιχειρήσεων στην Ελλάδα
Main Authors: | Συριόπουλος Κ. (Author), Πομώνης Γ. (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης |
Similar Items
-
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description
by: Κεκές Ιωάννης Ι., et al.
Published: (2005) -
Διδακτική και αξιολόγηση
by: Ζαβλανός Μύρων Μ.
Published: (2003) -
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης
by: Ανδρούσου Αλεξάνδρα
Published: (2016) -
Η ολική ποιότητα στην εκπαίδευση
by: Ζαβλανός Μύρων Μ.
Published: (2003) -
Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας
by: Ματσαγγούρας Ηλίας Γ.
Published: (1998)