Εμπειρική διερεύνηση της σχέσης διδασκαλίας-μάθησης στα προγράμματα σπουδών Διοίκησης Επιχειρήσεων στην Ελλάδα
Κύριοι συγγραφείς: | Συριόπουλος Κ. (Συγγραφέας), Πομώνης Γ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της προσέγγισης Mariani για τον προσδιορισμό του προσωπικού τρόπου μάθησης και διδασκαλίας Cons and prons of the Mariani approach for the learning and teaching style description
ανά: Κεκές Ιωάννης Ι., κ.ά.
Έκδοση: (2005) -
Διδακτική και αξιολόγηση
ανά: Ζαβλανός Μύρων Μ.
Έκδοση: (2003) -
Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης
ανά: Ανδρούσου Αλεξάνδρα
Έκδοση: (2016) -
Η ολική ποιότητα στην εκπαίδευση
ανά: Ζαβλανός Μύρων Μ.
Έκδοση: (2003) -
Θεωρία και πράξη της διδασκαλίας
ανά: Ματσαγγούρας Ηλίας Γ.
Έκδοση: (1998)