The impact of e-marketing into the industrial relationships
Main Authors: | Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη (Author), Χρυσαφογιώργου Ε. (Author), Χρυσοχοΐδης Χ. (Author) |
---|---|
Corporate Author: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Format: | Book |
Language: | English Greek |
Published: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Εργαστήριο Συστημάτων Πληροφοριών Διοίκησης |
Series: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Similar Items
-
The impact of the global environment on B2B relationships Η επίδραση του παγκόσμιου περιβάλλοντος στις βιομηχανικές σχέσεις
by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Published: (2007) -
Relationship marketing exploring relational strategies in marketing
by: Egan John
Published: (2004) -
From traditional business to e-commerce in the greek hotel sector Από το παραδοσιακό στο ηλεκτρονικό εμπόριο η μελέτη του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα
by: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., et al.
Published: (2008) -
The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις
by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Published: (2009) -
The impact of marketing concept in family businesses in Greece Η επίδραση της φιλοσοφίας του marketing στις οικογενειακές επιχειρήσεις στην Ελλάδα
by: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Published: (2007)