Η νέα επιχείρηση στη ψηφιακή εποχή και ο ρόλος του marketing

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας), Ντάνος Αναστάσιος Σ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
English
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Περιγραφή
Φυσική περιγραφή:16 σ. 30 εκ.
ISSN:1790-0700