Skip to content
VuFind
    • English
    • Ελληνικά
Advanced
  • Η νέα επιχείρηση στη ψηφιακή ε...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
  • Permanent link
Η νέα επιχείρηση στη ψηφιακή εποχή και ο ρόλος του marketing The new organization firm and the role of marketing in the digital century

Η νέα επιχείρηση στη ψηφιακή εποχή και ο ρόλος του marketing

Bibliographic Details
Main Authors: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Author), Ντάνος Αναστάσιος Σ. (Author)
Corporate Author: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Format: Book
Language:Greek
English
Published: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Series:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
  • Holdings
  • Description
  • Similar Items
  • Staff View

Similar Items

  • Services marketing integrating customer focus across the firm
    by: Zeithaml Valarie A., et al.
    Published: (2006)
  • Services marketing integrating customer focus across the firm
    by: Zeithaml Valarie A., et al.
    Published: (2003)
  • Μάρκετινγκ υπηρεσιών
    by: Γούναρης Σπύρος, et al.
    Published: (2015)
  • Customer satisfaction in greek coastal shipping services Ικανοποίηση των επιβατών των ακτοπλοϊκών γραμμών στην Ελλάδα
    by: Γαβαλάς Εμμανουήλ
    Published: (2006)
  • Know your customers! how customer marketing can increase profits
    by: Curry Jay 1939-
    Published: (1992)

Search Options
  • Search History
  • Advanced Search
Find More
  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • Explore Channels
Need Help?
  • Search Tips