Αξιολόγηση της ανταγωνιστικής στρατηγικής των ελληνικών επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπoρίου B2C
Κύριοι συγγραφείς: | Μποχώρης Π. (Συγγραφέας), Μαυριδόγλου Γ. (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: | ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek English |
Έκδοση: |
Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
|
Σειρά: | Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η επίδραση των Στρατηγικών συμμαχιών στην επίλυση προβλημάτων που δημιουργούνται σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία η περίπτωση των μεσαίων μεγέθους επιχειρήσεων στην Ελλάδα The impact of strategic alliances to resolve problems creating from globalization the case of medium sized firms in Greece
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, κ.ά.
Έκδοση: (2004) -
Οι παράγοντες που επιδρούν στην εξαγωγική δραστηριότητα των ελληνικών επιχειρήσεων Factors that influence the exporting activities of greek firms
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη, κ.ά.
Έκδοση: (2008) -
Η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεων The reinforcement of competitiveness in greek medium sized firms
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Έκδοση: (2006) -
The effectiveness of e-business changes in B2B relationships Η αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών επιχειρησιακών αλλαγών στις B2B σχέσεις
ανά: Σαμαντά-Ρούντη Ειρήνη
Έκδοση: (2009) -
Defining marketing practices of small family business of 1st & 2nd generation management Ο καθορισμός των πρακτικών marketing στις μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις 1ης και 2ης γενιάς
ανά: Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ., κ.ά.
Έκδοση: (2009)