Αξιολόγηση της ανταγωνιστικής στρατηγικής των ελληνικών επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπoρίου B2C

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Μποχώρης Π. (Συγγραφέας), Μαυριδόγλου Γ. (Συγγραφέας), Κυριαζόπουλος Παναγιώτης Γ. (Συγγραφέας)
Συγγραφή απο Οργανισμό/Αρχή: ΤΕΙ Πειραιά Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
English
Έκδοση: Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες
Σειρά:Επιστημονικές Εργασίες υπό Εξέλιξη Εργαστήριο Marketing και Νέες Τεχνολογίες