Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis
Κύριοι συγγραφείς: | Γρηγορούδης, Ε., Κυριαζόπουλος, Π., Σίσκος, Ιωάννης, Σπυριδάκος, Αθανάσιος Γ., Γιαννακόπουλος, Διονύσιος |
---|---|
Μορφή: | Άρθρο |
Γλώσσα: | English |
Έκδοση: |
TEI of Piraeus Marketing Laboratory
2006
|
Διαθέσιμο Online: | http://cris.lib2.uniwa.gr/jspui/handle/123456789/805 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis
ανά: Γρηγορούδης, Ε., κ.ά.
Έκδοση: (2007) -
Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis
ανά: Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968-
Έκδοση: (2006) -
Multicriteria Job evaluation for large organizations customers
ανά: Σπυριδάκος, Αθανάσιος Γ., κ.ά.
Έκδοση: (2001) -
Using artificial intelligent techniques into preference disaggregation analysis: The MIIDAS system
ανά: Σίσκος, Ιωάννης, κ.ά.
Έκδοση: (1999) -
The quality of e-services: measuring: measuring satisfaction of internet customers
ανά: Κυριαζόπουλος, Π., κ.ά.
Έκδοση: (2006)