Μετάβαση στο περιεχόμενο
VuFind
    • Αγγλικά
    • Ελληνικά
Σύνθετη
  • Tracking changes of e-customer...
  • Εμφάνιση παραπομπής
  • Αποστολή με email
  • Εκτύπωση
  • Αποθήκευση
    • Αποθήκευση σε RefWorks
    • Αποθήκευση σε EndNoteWeb
    • Αποθήκευση σε EndNote
  • Μόνιμος σύνδεσμος
Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis

Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis

Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριοι συγγραφείς: Γρηγορούδης, Ε., Κυριαζόπουλος, Π., Σίσκος, Ιωάννης, Σπυριδάκος, Αθανάσιος Γ., Γιαννακόπουλος, Διονύσιος
Μορφή: Άρθρο
Γλώσσα:English
Έκδοση: TEI of Piraeus Marketing Laboratory 2006
Διαθέσιμο Online:http://cris.lib2.uniwa.gr/jspui/handle/123456789/805
  • Τεκμήρια
  • Περιγραφή
  • Παρόμοια τεκμήρια
  • Λεπτομερής προβολή

Διαδίκτυο

http://cris.lib2.uniwa.gr/jspui/handle/123456789/805

Παρόμοια τεκμήρια

  • Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis
    ανά: Γρηγορούδης, Ε., κ.ά.
    Έκδοση: (2007)
  • Tracking changes of e-customer preferences using multicriteria analysis
    ανά: Γρηγορούδης Ευάγγελος 1968-
    Έκδοση: (2006)
  • Multicriteria Job evaluation for large organizations customers
    ανά: Σπυριδάκος, Αθανάσιος Γ., κ.ά.
    Έκδοση: (2001)
  • Using artificial intelligent techniques into preference disaggregation analysis: The MIIDAS system
    ανά: Σίσκος, Ιωάννης, κ.ά.
    Έκδοση: (1999)
  • The quality of e-services: measuring: measuring satisfaction of internet customers
    ανά: Κυριαζόπουλος, Π., κ.ά.
    Έκδοση: (2006)

Επιλογές αναζήτησης
  • Ιστορικό αναζητήσεων
  • Σύνθετη αναζήτηση
Βρείτε περισσότερα
  • Περιήγηση στον κατάλογο
  • Περιήγηση αλφαβητικά
  • Ανακαλύψτε κανάλια
Χρειάζεστε βοήθεια;
  • Συμβουλές αναζήτησης