Ανάπτυξη συστήματος ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015 σε Εταιρεία Παροχής Σταθερής Τηλεφωνίας- Μελέτη περίπτωσης
Κύριος συγγραφέας: | Πεπόνη, Αριάδνη |
---|---|
Μορφή: | Μεταπτυχιακή εργασία |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
2019
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5583 |
Παρόμοια τεκμήρια
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ανάπτυξη συστήματος ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO / IEC 9001:2015 : μελέτη περίπτωσης
ανά: Αλαγκιόζογλου, Νικόλαος, κ.ά.
Έκδοση: (2020) -
Ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ISO 9001:2015. Μελέτη περίπτωσης
ανά: Σταματίου, Άγγελος
Έκδοση: (2019) -
Ανάπτυξη ενός συστήματος διαχείρισης ποιότητας σύμφωνα με το πρότυπο ΕΝ ISO 9001:2008 σε εταιρεία παραγωγής ηλεκτρονικών
ανά: Κατρακάζας, Γεώργιος
Έκδοση: (2017) -
Ανάπτυξη συστήματος ποιότητας σύμφωνα με τα πρότυπα ISO 9001-2015 και AS9100D-2016: μελέτη περίπτωσης
ανά: Πλατιάς, Ιωάννης, κ.ά.
Έκδοση: (2019) -
Το πρότυπο ISO 9001:2000 με απλά λόγια
ανά: Κατσαμπάνης Παναγιώτης
Έκδοση: (2003)