Τριανταφύλλου, Κ., & Σπαράκη, Δ. (2020). Μελέτη, ανάλυση και αξιολόγηση ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων με τη μέθοδο της Αναλυτικής Ιεραρχικής Διαδικασίας (Analytic Hierarchy Process–ΑHP) στην προοπτική ανάδειξης καλών πρακτικών για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.
Chicago Style (17th ed.) CitationΤριανταφύλλου, Κωνσταντίνος, and Δέσποινα Σπαράκη. Μελέτη, ανάλυση και αξιολόγηση ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων με τη μέθοδο της Αναλυτικής Ιεραρχικής Διαδικασίας (Analytic Hierarchy Process–ΑHP) στην προοπτική ανάδειξης καλών πρακτικών για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2020.
MLA (8th ed.) CitationΤριανταφύλλου, Κωνσταντίνος, and Δέσποινα Σπαράκη. Μελέτη, ανάλυση και αξιολόγηση ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών συστημάτων με τη μέθοδο της Αναλυτικής Ιεραρχικής Διαδικασίας (Analytic Hierarchy Process–ΑHP) στην προοπτική ανάδειξης καλών πρακτικών για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα. Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ, 2020.